چگونه متناسب بودجه خود لباس های مد روز بخریم

banooonline32
پوشیدن لباس های مد روز در حقیقت به معنای خریدن لباس گران نیست. نکاتی در باب خرید لباس های مد در این چگونه آمده است که با رعایت آن ها و همچنین کمک از دوستان، اینترنت، مجلات مختلف مد و فروشندگان با انصاف، می توانید به میزان قابل ملاحظه ای در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

چگونه

۱

banooonline33
از لباس هایی که در حال حاضر در کمد خود دارید به نحو احسن استفاده کنید. مثلا اگر بلوز خوبی دارید که لباسی دیگر که با آن ست کنید را پیدا نمی کنید، بهتر است به کل آن بلوز را کنار بگذارید و بلوزی دیگر انتخاب کنید و نه اینکه لباس های مناسب با آن بلوزی که اول انتخاب کردید را بخرید. لباسی غیر رسمی که از پوشیدن آن خسته شده اید، می توانید با شالی زیبا بسیار بدرخشد. قبل از خرید لباسی جدید، حتما در نظر داشته باشید که قرار است آن ها را با چه لباسی ست کنید.

۲

با فروشنده فروشگاه برخوردی خوب داشته باشید و یا بهتر است از فروشنده های آشنا خرید کنید؛ البته فروشنده هایی که انصاف شان برایتان مشخص شده باشد. برخوردی خوب، فروشنده را وا می دارد تا اطلاعاتی بهتر و درست در مورد آن لباس به شما بدهد. آنها بازار نوسانات قیمتی آن نوع لباس را حتما به شما اطلاع خواهند داد.

۳

از کامپیوتر خود نیز مشورت بگیرید. حتما قبل از خرید، در اینترنت در مورد لباسی که می خواهید بخرید جستجو کنید و نیز نظرات دیگران را در این مورد بخوانید. در مورد خرید کفش حتما به سایت تولید کننده آن کفش سر بزنید تا از اصل بودن آن کفش و تنوع اجناس مطلع شوید.

۴

به فروشنده هایی که در منزل خریدهای خود را عرضه می کنند نیز سر بزنید. هم تخفیف بیشتری خواهید گرفت و هم رعایت انصاف در این فروشنده ها بیشتر است. خانم ها حتما شوهای لباس و مزون های فصلی را در نظر داشته باشند.

۵

banooonline34
همیشه آخر هر فصل خرید کنید؛ معمولا لباس های فصلی در آخر همان فصل شامل تخفیف خواهند شد
و برخی شرکت ها سازمان ها بن های تخفیف در اختیار کارمندان خود قرار می دهند.

نکات و هشدارها

همیشه کل بازار را برای خرید یک عدد لباس خارق العاده زیر پا نگذارید. لباس های خوبی که به شما خواهند آمد را حتما بخرید و در موقعیت های مختلف استفاده کنید.
همیشه همان ابتدای خرید لباسی را نخرید. قیمت ها را همیشه با قیمت اینترنت و فروشگاه های دیگر مقایسه کنید.

منابع

eHow.com
phow.ir

درباره ی مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *